Forum www.6eniedasie.fora.pl
Szko│a
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Ostatnio dolaczyl do nas dziadzius prawie 70letni i opisal s

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.6eniedasie.fora.pl Strona G│ˇwna -> Sprawdziany
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 670
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 10:05, 09 Kwi 2014    Temat postu: Ostatnio dolaczyl do nas dziadzius prawie 70letni i opisal s

Czy udalo sie kiedys Pani naklonic team do pracy grupowej?
[link widoczny dla zalogowanych]
Niech mnie zlinczuj─ů, ale kocham te imiona. Czy w takim razie glodowka powinna byc jakas inna?
Wakacje udane, choc mielismy troche niespodzianek, przez co wypoczynek nie byl zbyt spokojny.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Najgorzej jak obie r─Öce zdr─Ötwiej─ů i dzwoni budzik...
[link widoczny dla zalogowanych]

poprosze cie równiez o fotke włosów po zabiegu równiez zamierzam wrocic do naturalnego kolorku z góry dzieki [link widoczny dla zalogowanych] macie kogos takiego ?
jesli kto┼Ť chce porozmawia─ç podaj─Ö gg 4209511 Elvis Presley - Tutti frutti Witam Ch─Ötnie pomog─Ö pocz─ůtkuj─ůcym osobom je┼Ťli maj─ů pytania dotycz─ůce przed┼éu┼╝ania paznokci metod─ů ┼╝elow─ů i akrylow─ů (na tipsie i szablonie) oraz na tematy pokrewne (np. A sk─ůd wiecie, ┼╝e ona stosuje diet─Ö?? 51063 K├Âln [link widoczny dla zalogowanych]
Trudno jest zwymiotowa─ç naprawd─Ö wszystko co si─Ö zjad┼éo. jednakze wedlug nowych badan w diedzinie dietetyki to wrecz odwrotnie - znajdz w google diete bezweglowodanowa albo diete tak┼╝e zgadzam si─Ö z teori─ů. Kansas - Lonely wind Przystojniacy: Ja zawsze u┼╝ywam r├│┼╝nych kosmetyk├│w, bo ┼╝adne jeszcze nie zadzia┼éa┼éy A szukam w necie zestawie┼ä, takich jak to - [link widoczny dla zalogowanych] Misha dzikowa─ç
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pani Doktor przyjeła mnie w ciagu 15 minut.

chyba, ┼╝e znacie jakie┼Ť inne sposoby na rozja┼Ťnienie blizn mniej inwazyjne, bo na operacje ju┼╝ si─Ö nie zdecyduj─Ö, jestem po prostu ┼Ťwiadoma ┼╝e zostanie to ze mn─ů do ko┼äca ┼╝ycia ale chcia┼éabym zmniejszy─ç jej zauwa┼╝alno┼Ť─ç
[link widoczny dla zalogowanych]
2.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja miałam mieć na imię Tamara, Lena albo Natasza.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ku*** czy do was nic nie dociera ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czylam kiedys w jakiejs madrej gazecie ze czlowiek w cagu roku zjada przez sen 7-8 pajakow , same sie pchaja do buzi czy do nosa ;/ masakra ja tez sie boje , kiedys przebieralam dziecko w sypialni na lozku a tu z pod poduszki wielki wlochaty pajak sobie idzie , jak odskoczylam i powatarzalam tylko O matko , O Matko.... [link widoczny dla zalogowanych] Ile i jak powinnam ─çwiczy─ç?
Ja by┼éam nieszcz─Ö┼Ťliw─ů m─Ö┼╝atk─ů. czekaj bo juz nie nadazam, jakis przyklad? 3) wymiotowanie - jak czytalam tu o tym to szczerze sie balam ! poszlam do innej fryzjerki... No i cz─Östo po prostu chodz─Ö po mie┼Ťcie. [link widoczny dla zalogowanych]
Lekarz dy┼╝urny kaza┼é mi to przezy─ç bra─ç cokolwiek mam przeciwb├│lowego (powiedzia┼éam,┼╝e tylko Tramal,a on na to ┼╝e mo┼╝e by─ç-kolejna bzdura!) i i┼Ť─ç do swojego ginekologa. Pierwszy raz jestem zadowolona z fryzjera, bardzo kreatywny (fryzurka naprawd─Ö fajna, nowoczesna i do u┼éo┼╝enia w domu), kolor te┼╝ super. Jestem solidn─ů i odpowiedzialn─ů osob─ů, kt├│ra swoj─ů prac─Ö wykonuje z sercem i zaanga┼╝owaniem. jak dotad byl to najlepszy salon jaki odwiedzilam w Krakowie, jeszcze nigdy sie nie zawiodlam! niezdecydowana75, na kiedy w┼éa┼Ťciwie masz termin? Vacu line nie┼║le wspomaga odchudzanie, ale go nie zast─ůpi. 1.
[link widoczny dla zalogowanych]
blizny po laserowym usuwaniu pieprzyk├│w.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Do Zainteresowanej 223344:
┼╗e nie nad─ů┼╝y
Bardzo bym prosi┼éa o pomoc jak ktos s┼éysza┼é o tym, podobno jest w ktorejs ulicy odchodz─ůcej od rynku ale jak nie znalaz┼éam, mia┼éam tylko takie informacje ale skutu├│w zadnych z tego szukania.Wiec jakby ktos cos wiedzia┼é to prosze o pomoc.
[link widoczny dla zalogowanych]
okej ,okej,prosz─Ö tylko o jeden przyk┼éad takiej osoby znanej szerokiej widowni np jaka┼Ť aktorka,polityk,piosenkarka(s─ů ich setki) itp,nie chc─Ö si─Ö tu rozwodzi─ç nad jak─ů┼Ť pani─ů z osiedla.
[link widoczny dla zalogowanych]

Chcialabym, zeby to sie kiedys zmienilo, ale poki co mam za malo sily, by z tym walczyc.
[link widoczny dla zalogowanych]
ja tez kiedys kupowalam. Ta energia to co┼Ť wspania┼éego!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Rano obudzi┼é mnie pisk mojego psa patrzy┼éa si─Ö na ┼Ťciane obok mojej g┼éowy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

zrobiłam test wyszedł pozytywny no i byłam u lekarza potwierdził. [link widoczny dla zalogowanych] jak lubisz,to chodz...
Zak┼éadaj─ůc ,┼╝e te┼╝ jeste┼Ťcie m┼éode ,jestem pewna ,┼╝e gdy znajdziecie prac─Ö ,to szybko zajdziecie w ci─ů┼╝─Ö i p├│jdziecie na chorobowe,a p├│┼║niej na macierzy┼äski i wychowawczy Najbardziej dziwie sie wlascicielce MODEL - MED, pani M.MODZELEWSKIEJ - ta kobieta tezkiedys zostala okaleczona, ale dobrzy chirurdzy - plastycy (bron Boze nie w Warszawie!) zoperowali ja i przywrocili radosc zycia. ze Oszczyszczanie oraz Stabilizacja- wystarczy tydzie┼ä pic?? [link widoczny dla zalogowanych] 4662.html no pomijaj─ůc mo┼╝e kolesi, kt├│rzy gol─ů swoje jak┼╝e napakowane cia┼éa... [link widoczny dla zalogowanych]
olejkiem arganowym? [link widoczny dla zalogowanych] ziemniak├│w z mi─Ösem. Mo┼╝na by┼éo go ogl─ůda─ç dzi─Öki temu w wielu reklamach telewizyjnych, a tak┼╝e w kampaniach projektant├│w mody. jak myslicie, czy moge byc w ciazy, pomimo tego, ze mam nie regularny cykl, a facet ma obnizona plodnosc???? AKRYLOWE LEPSZE ;P nie wiem jak z zelowymi bo ich nie mialam akrylowe mialam ... Tyle przyjemnosci bez zadnego ryzyka i wysilku!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
sie podobalo, jak kiedys chciala kwiaty wyrzucic z wazonu i zamiast je normalnie (jak wiekszosc chyba) wyciagnac i wyrzucic, to ona przechylila caly wazon nad smietnikiem i kwiaty polecialy a wraz z nimi woda.
[link widoczny dla zalogowanych]

My┼Ťl─Ö, ┼╝e najpi─Ökniejsza nie jest.
[link widoczny dla zalogowanych]
pzynajmniej jest wiecej ciala do kochania a i jeszcze jedno frajerki... bo nadzerka to chyba raczej nie...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Hej.Dzis mam wizyt─Ö.postaram si─Ö o wszystko dopytac Jak o czym s nie zapomn─Ö
[link widoczny dla zalogowanych]
nie możecie zwalać winy na firmę za to, że Wam się buty rozleciały.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Strasznie mnie to m─Öczy, cho─ç jak czytam niekt├│re wypowiedzi to podtrzymuj─ů mnie na duchu. [link widoczny dla zalogowanych] Walcz─Ö z t─ů chorob─ů baaaaaaardzo d┼éugo i bez wi─Ökszych sukces├│w.
u mnie niestety zadnych zmian a juz myslalam ze sie udalo....a tu spozniona o 2 dni @ jednak przyszla.teraz czekam az sie skonczy i biore sie ostro do roboty!!! jesli chodzi o lokcie to staraj sie zbilzyc je jak najblizej kolan, ale nie odrywaj czesci ledzwiowej od podloza. Wtedy w─Öglowodany nie s─ů zamieniane w energi─Ö tylko od razu w t┼éuszcz. Ceny ma przyst─Öpne i dba o klienta. jesli mialas 4 kwietnia to ja bym jeszcze poczekala i ze smarowaniem i z masowaniem. [link widoczny dla zalogowanych]
Nie wiecie? n├│┼╝ka gotowanego kurczaka Ile powinien wynosic dzienny trening zeby dawal efekty? maja 24 my┼Ťle ┼╝e ka┼╝da z nas inaczej podchodzi do tematu...ja chc─Ö mi┼éo zapami─Öta─ç dzie┼ä w kt├│rym moje dziecko przyjdzie na ┼Ťwiat wi─Öc nie przekonasz mnie do tego ┼╝e warto urodzi─ç w pa┼ästwowym szpitalu...gdzie piel─Ögniarki i po┼éo┼╝ne robi─ů ┼éaske ┼╝e wog├│le pracuj─ů i traktuj─ů kobiet─Ö rodz─ůc─ů jak z┼éo konieczne..nie rozumi─Ö r├│wnie┼╝ sformu┼éowania ┼╝e maj─ů pretensje ┼╝e kobieta nie potrafi przystawi─ç dziecka do piersi a od czego one s─ů w tym szpitalu?? Z g├│ry dzi─Ökuj─Ö Przezi─Öbiona by─ç nie mo┼╝esz, wi─Öc kuruj si─Ö intensywnie. Ten pierwszy okres to tak naprawd─Ö zmiana trybu ┼╝ycia i nawyk├│w ┼╝ywieniowych, ale r├│wnie┼╝ walka organizmu, dla kt├│rego- mo┼╝e po latach przejadania si─Ö- to terapia lekko szokowa.
ja bede miala ten drugi ton na allegro za 35 sally hansen ok 30 szt-- wkrotce!
A┼╝ tak tam ┼║le?
Poza tym nie znam tu nikogo i czasami mam juz wrazenie, ze oszaleje z bezczynnosci jesli moja sytuacja szybko sie nie zmieni.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
moze tu mi nie wykasuja mojego tematu....
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.6eniedasie.fora.pl Strona G│ˇwna -> Sprawdziany Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin